Societat

política

ERC critica la “manca d’ambició gironina” del Govern

Els diputats d’ERC al Parlament de Catalunya per Girona, Laia Cañigueral i Jordi Viñas, qüestiona que el Govern català tingui una “manca d’ambició gironina” en alguns projectes importants pel territori, segons recull l’ACN. En aquest sentit, Cañigueral recorda que en l’anterior mandat es van crear els Premis Generalitat de Girona per “crear referents” però que des de l’entrada del PSC al Govern, aquests premis no s’han tornat a convocar.

A més, critiquen que els socialistes no hagin reactivat la taula d’impuls per la Formació Professional (FP) que es va fer a la demarcació de Girona, convertint-se en “el primer territori” a unir empresa, sindicats i sector educatiu per millorar la inserció laboral dels graduats en FP i adaptar els cursos a les necessitats reals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.