Societat

VATICÀ

El papa reapareix per sorpresa a la basílica de Sant Pere

Francesc, que encara es recupera dels problemes de salut que el van mantenir 37 dies hospitalitzat, torna a deixar-se veure en públic per resar en el temple

El papa Francesc, convalescent encara de la infecció respiratòria que el va mantenir 37 dies hospitalitzat, ha aparegut per sorpresa aquest dijous a la basílica de Sant Pere. Ho ha fet en cadira de rodes i sense l’habitual hàbit blanc papal. Jorge Mario Bergoglio, de 88 anys, anava amb pantalons negres, una samarreta blanca, cobert amb una manta de ratlles o un ponxo. Una imatge gens habitual en un pontífex. El papa argentí respirava amb una cànula nassal i mostrava encara un aspecte molt fràgil. Francesc va romandre més de cinc setmanes ingressat al policlínic Gemelli de Roma. Aquesta és la segona vegada que es veuen imatges del papa d’ençà que va sortir de l’hospital, el 23 de març passat. La primera vegada va ser diumenge passat a la plaça Sant Pere del Vaticà al final de la missa. Una irrupció també sorpresa. La segona vegada que se l’ha vist ha estat aquest dijous al matí, quan s’ha difós una imatge seva amb Carles III d’Anglaterra i Camila, en una reunió a la residència, Santa Marta, on es recupera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]