Societat

La telefonia centra les reclamacions a l'Oficina de Consum de Castelló

El servei posat en marxa per l'Ajuntament ha atés 6.678 consultes i ha rebut 1.278 reclamacions

L'Oficina Municipal de Consum (OMIC) que l'Ajuntament de Castelló ha posat a la disposició de la ciutadania ha rebut, des del començament d'any, un total de 1.278 reclamacions i 6.678 consultes, segons ha afirmat hui la regidora de Consum, Marisa Ribes, que ha destacat la “bona acollida” del servei.

Del total de reclamacions, 580 estaven relacionades amb la telefonia, 170 amb el comerç i 76 amb temes bancaris.

Respecte a les consultes, 2.142 van ser per telefonia, 692 per comerç, i 611 per qüestions relacionades amb les entitats bancàries.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Societat

Es disparen les denúncies per discriminació a Barcelona

Barcelona
xarxes socials

Instagram crea un nou “compte adolescent” amb control parental

barcelona
Societat

Mor Jaume Ribas, un dels últims faroners d’Eivissa i Formentera

Ryanair manté nou rutes hivernals a Girona però amb un 33% més de vols

GIRONA

El Ripollès instal·larà càmeres als accessos de la comarca

ripoll
europa

La CE demana prohibir en espais a l’aire lliure tabac i cigarretes electròniques

barcelona
salut

Es redueixen un 15% els treballadors que van amb cotxe a l'Hospital d'Olot

olot
Sanitat

El nou CAP Florida Sud de l’Hospitalet de Llobregat obrirà el dia 25

L’Hospitalet de Llobregat
MEDI AMBIENT

Neumàtics, plàstics i ferros, els principals residus del fons marí al port de la Ràpita

La Ràpita