Societat

La telefonia centra les reclamacions a l'Oficina de Consum de Castelló

El servei posat en marxa per l'Ajuntament ha atés 6.678 consultes i ha rebut 1.278 reclamacions

L'Oficina Municipal de Consum (OMIC) que l'Ajuntament de Castelló ha posat a la disposició de la ciutadania ha rebut, des del començament d'any, un total de 1.278 reclamacions i 6.678 consultes, segons ha afirmat hui la regidora de Consum, Marisa Ribes, que ha destacat la “bona acollida” del servei.

Del total de reclamacions, 580 estaven relacionades amb la telefonia, 170 amb el comerç i 76 amb temes bancaris.

Respecte a les consultes, 2.142 van ser per telefonia, 692 per comerç, i 611 per qüestions relacionades amb les entitats bancàries.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.