Societat

La telefonia centra les reclamacions a l'Oficina de Consum de Castelló

El servei posat en marxa per l'Ajuntament ha atés 6.678 consultes i ha rebut 1.278 reclamacions

L'Oficina Municipal de Consum (OMIC) que l'Ajuntament de Castelló ha posat a la disposició de la ciutadania ha rebut, des del començament d'any, un total de 1.278 reclamacions i 6.678 consultes, segons ha afirmat hui la regidora de Consum, Marisa Ribes, que ha destacat la “bona acollida” del servei.

Del total de reclamacions, 580 estaven relacionades amb la telefonia, 170 amb el comerç i 76 amb temes bancaris.

Respecte a les consultes, 2.142 van ser per telefonia, 692 per comerç, i 611 per qüestions relacionades amb les entitats bancàries.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
MEDI AMBIENT

El balanç de la campanya d’incendis a l’àrea de Barcelona es tanca amb 135 focs

Barcelona

Els Bombers treballen amb 36 dotacions en un incendi forestal a Cabacés

CABACÉS

Vaga indefinida dels treballadors de recollida de brossa al Baix Ebre i Montsià

TORTOSA

Fil a l’agulla per fer la segona residència pública per a gent gran

SANT CUGAT DEL VALLÈS
espai

Acaba amb èxit el primer passeig espacial privat de la història

barcelona
MEDI AMBIENT

Tret de sortida per un turisme sostenible de sol i platja al delta del Llobregat

El Prat de Llobregat
medi ambient

Banyoles proposa una ruta en bicicleta pels barris

Banyoles

Finalitzen les obres d’arranjament del local social de Montilivi

girona

Mor un boletaire de 82 a la Vall d’Hebron que havien rescatat d’un forat a Saldes

BARCELONA