Societat

FIRES

El saló de l’automòbil fa el ple

Segon dia d’obertura al públic i segon dia d’èxit d’afluència en la 43a edició del saló de l’automòbil de Barcelona, l’Automobile. Les novetats del sector i l’electrificació del vehicle són els dos eixos d’atenció prioritària dels visitants.

El certamen de l’automoció va donar el tret de sortida divendres amb la presència del doble de marques xineses i amb l’objectiu de fixar un nou rècord de visitants amb la possibilitat de superar les 350.000 persones.

Entre els visitants d’avui n’hi ha molts que tenen entrada per assistir al partit de futbol entre el Barça i el Madrid, ja que el dos esdeveniments es celebren a Montjuïc. Aquesta fórmula que ha afavorit la presència de públic a la fira dels cotxes que hi accedeixen de forma gratuïta.

En declaracions avui al canal 3/24 el president del saló, Albert Lacalle, ha lamentat l’absència de marques europees, habituals a la cita, fet que ha redundat en un increment de la presència de les firmes asiàtiques, que cada cop tenen més força en el sector per la puixança de les marques xineses.

Entre el públic assistent hi ha els aficionats del motor, que volen conèixer les últimes novetats, i ciutadans que estan buscant comprar un nou vehicle i volen comparar opcions. En aquest sentit molts clients posen en la balança l’opció de vehicle híbrid o l’elèctric. La fira permet provar els vehicles, fet que ajuda a prendre la decisió per futures compres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]