Societat
Facebook supera per primer cop les visites de Google als Estats Units
Fins ara, la xarxa social no havia superat mai el cercador durant una setmana completa. Els dos gegants del sector aglutinen més del 14% del total de visites. En tercer lloc, hi ha Yahoo Mail, amb un 3,8% de visites
La xarxa social Facebook ha donat un pas més en la seva lluita amb Google per ser la web més popular entre els internautes. Per primer cop, la xarxa social ha superat el cercador en nombre de visites als Estats Units.
Concretament, i segons les dades de la firma d'analistes Experian Hitwise, Facebook va aglutinar el 7,07% del tràfic a internet entre el 6 i el 13 de març, mentre que Google va assolir el 7,03%.
Entre totes dues van absorbir més del 14% del total de visites online en el mercat nord-americà. En el tercer lloc del rànquing s'ha situat Yahoo Mail amb prop d'un 3,8% del total de les visites.
Fins ara, Facebook mai havia superat Google durant una setmana completa, tot i que sí que havia estat la pàgina més visitada en els Estats Units durant la nit de Nadal, Nadal i Cap d'Any, així com durant el cap de setmana del 6 i 7 de març.
Segons Matt Tatham, director de comunicació de Hitwise, aquestes dades mostren que compartir continguts "s'ha convertit en una gran força motora a internet".
A més, si es comparen les dades obtingudes en aquesta setmana pels dos gegants del sector amb les de la mateixa setmana però del 2009, el nombre de visitants a Facebook ha pujat un 185%, mentre que les visites a Google, un 9%.
Si es manté aquest ritme de creixement, Facebook es consolidaria per davant de Google en només uns mesos. De moment, el ritme de captació de nous usuaris sembla imparable. El passat mes de febrer, la xarxa social havia assolit ja els 400 milions d'usuaris, una xifra que segons els seus responsables suposa el doble d'usuaris que els registrats el mateix mes de l'any anterior.
L'estudi, però, només compara els dominis Facebook.com i Google.com, sense tenir en compte altres pàgines propietat de Google com Gmail, Google Maps o YouTube. Si es té en compte aquest llocs web, el tràfic de Google s'hagués situat en l'11,03%.
Concretament, i segons les dades de la firma d'analistes Experian Hitwise, Facebook va aglutinar el 7,07% del tràfic a internet entre el 6 i el 13 de març, mentre que Google va assolir el 7,03%.
Entre totes dues van absorbir més del 14% del total de visites online en el mercat nord-americà. En el tercer lloc del rànquing s'ha situat Yahoo Mail amb prop d'un 3,8% del total de les visites.
Fins ara, Facebook mai havia superat Google durant una setmana completa, tot i que sí que havia estat la pàgina més visitada en els Estats Units durant la nit de Nadal, Nadal i Cap d'Any, així com durant el cap de setmana del 6 i 7 de març.
Segons Matt Tatham, director de comunicació de Hitwise, aquestes dades mostren que compartir continguts "s'ha convertit en una gran força motora a internet".
A més, si es comparen les dades obtingudes en aquesta setmana pels dos gegants del sector amb les de la mateixa setmana però del 2009, el nombre de visitants a Facebook ha pujat un 185%, mentre que les visites a Google, un 9%.
Si es manté aquest ritme de creixement, Facebook es consolidaria per davant de Google en només uns mesos. De moment, el ritme de captació de nous usuaris sembla imparable. El passat mes de febrer, la xarxa social havia assolit ja els 400 milions d'usuaris, una xifra que segons els seus responsables suposa el doble d'usuaris que els registrats el mateix mes de l'any anterior.
L'estudi, però, només compara els dominis Facebook.com i Google.com, sense tenir en compte altres pàgines propietat de Google com Gmail, Google Maps o YouTube. Si es té en compte aquest llocs web, el tràfic de Google s'hagués situat en l'11,03%.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.