Societat

La XII edició del popular joc 'Final Fantasy' serà exclusiva de la portàtil de Nintendo

Videojocs

La versió exclu­siva del joc de rol 'Final Fan­tasy XII' per a Nin­tendo DS por­tarà per nom 'Reve­nant Wings' i, un cop més, endin­sarà els sues pro­ta­go­nis­tes en aven­tu­res de món fantàstics i bata­lles per arri­bar al final del joc. 'Reve­nant Wings' estarà dis­po­ni­ble en cas­tellà l'any que ve. Aquesta nova versió del Final Fan­tasy des­vet­lla què els hi va pas­sar, en la verisó ante­rior, als pro­ta­go­nis­tes del joc: Vaan, Penelo, Fran i Balt­hier. El joc, a més, pre­senta un nou sis­tema de Gam­bits, que per­met donar ordres de manera automàtica al llarg dels com­bats en temps real.

Final Fan­tasy XII, en aquesta nova versió, serà exclu­siu per la DS, però l’ante­rior versió ja exis­teix també per la Play Sta­tion 2. Allà, on dos anys després de la invasió del regne de Dal­masca per part de l’imperi d’Arc­ha­dia, el jove Vaan deci­deix entrar al palau per recu­pe­rar tot el que havien robat.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.