Festes populars i fires

MELIANA (Horta)

Fira del Comerç

L'aparador del comerç i l'agricultura pels carrers

Després de més d'una dècada, Fimel s'ha con­ver­tit en un autèntic refe­rent no sols per a la comarca de l'Horta, sinó també per al con­junt del País Valencià. De fet, Meli­ana és pio­nera en esta classe de fires, en què els pro­fes­si­o­nals, llau­ra­dors i comer­ci­ants poden fer gala de la qua­li­tat dels pro­duc­tes i ser­veis.

A la Fimel es pot tro­bar un ampli pro­grama d'acti­vi­tats i d'oci, al marge i paral·lela­ment a les pro­gra­ma­des com a fira comer­cial. D'aquesta manera, hi ha pre­vis­tes par­ti­des d'escacs, con­certs de música de cam­bra, actu­a­ci­ons de mono­lo­guis­tes, pas­se­jos de motos pels cami­nals de l'Horta, degus­ta­ci­ons gas­tronòmiques, con­ferències sobre indrets a recu­pe­rar, des­fi­lada de roba i la clàssica Fim­nel­rock de la nit de dis­sabte, per als més joves.

Durant tota la fira hi ha pre­vis­tes expo­si­ci­ons de maquinària agrícola i con­reu de ver­du­res al camp, expo­sició del Con­curs de Foto­gra­fia, pro­jec­ci­ons d'imat­ges dels comerços asso­ci­ats i des­fi­la­des de moda dels anys ante­ri­ors i un bon gra­pat d'altres atrac­ci­ons ben curi­o­ses.

Del 24 al 26 de setembre. Avinguda Constitució.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.