Gandia comercialitzarà un licor i un catàleg de la ciutat per seduir el turisme
El Licor del Paraíso de José Miguel Borja vol destacar l'atractiu cultural i gastronòmic de la ciutat per tal d'atraure més turistes
El director del gabinet de Polítiques Culturals, Antoni Durà, ha presentat aquesta setmana una nova iniciativa amb la que Gandia pretén promocionar el seu atractiu turístic, cultural i gastronòmic. Es tracta d'un licor de taronja anomenat Licor del Paraíso i que es comercialitzarà en una caixa juntament amb un catàleg promocional de la ciutat.
Segons ha explicat Durà, es tracta d'un licor que ja va presentar fa uns anys el seu creador, Jose Miguel Borja, i que ara s'ha adaptat per a que servisca com a reclam turístic dels visitants que arriben a Gandia.
Durà ha explicat que aquestes botelles “es comercialitzaran per restaurants, hotels i espais públics com el Palau Ducal o les oficines de Turisme per tal de promocionar la ciutat”.
Per la seua part, el responsable d'aquesta proposta, Jose Miguel Borja, ha explicat que es tracta d'un licor de taronja perquè aquesta és la fruita típica i també ha dit que hi ha novetats respecte a aquell que va presentar fa uns anys, com per exemple, que ja jo és afrodisíac i que el nivell d'alcohol ha baixat per tal de ser un licor que puga servir-se després dels menjars, a l'estil mistela.