El mercat d'Aldaia llança la targeta de fidelització
L'Associació de Comerciants ha fet la presentació juntament amb una campanya de promoció dels productes valencians
L'Associació de Venedors del Mercat d'Aldaia, acaba de posar en marxa la targeta de fidelització. Un suport magnètic, que s'activa a les pròpies instal·lacions del mercat i que possibilita la reserva de torn als diferents puestos, l'acumulació de punts i la participació en les diferents campanyes que s'hi realitzen.
Aquesta nova tecnologia, permet realitzar la compra per telèfon i per Internet, així com rebre a casa el conjunt de compra que s'hi realitza.
La targeta de fidelització ha estat presentada dins d'una campanya que abraça fins el 26 de setembre i en la qual, s'adjudica un codi numèric que permet participar en un sorteig de compra, a realitzar a les instal·lacions municipals.
Iniciatives com les que es presenten, són les que li han valgut al mercat d'Aldaia, el reconeixement de la Generalitat Valenciana com a mercat excel·lent, en categoria de plata.