Societat

turisme

Terra de Comtes va atraure 100.000 visitants al Ripollès el 2011

La marca turística Terra de Comtes i Abadies, una iniciativa que es va crear el 2008 per reforçar els productes turístics i culturals de la comarca del Ripollès, va tancar el 2011 amb uns 100.000 visitants, dels quals un 75% les han visitat per primera vegada, i, d'aquests, un 45% provenien de les comarques barcelonines. En aquest sentit, els ciutadans francesos i anglesos són els més interessats del mercat internacional a conèixer la zona. Els municipis de Ripoll i Sant Joan de les Abadesses lideren la llista dels destins més visitats. Dues de les principals novetats que, ben segur, marcaran Terra de Comtes i Abadies aquest any, seran l'entrada en funcionament del Centre d'Interpretació Montgrony Any 0, que estarà situat al santuari de Montgrony, vinculat a la llegenda del comte Arnau, i la del Centre d'Interpretació del Monestir de Ripoll, dos equipaments que poden ajudar a allargar les estades al Ripollès.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.