Societat

Una dona de 87 anys mor ofegada a l'Ampolla

La víctima perd la consciència quan es banyava a la platja dels Capellans

Els efectius del SEM li practiquen maniobres de reanimació sense èxit

Una banyista ha mort ofe­gada aquest diven­dres a la platja dels Cape­llans de l'Ampo­lla (Baix Ebre), ha infor­mat Pro­tecció Civil de la Gene­ra­li­tat (DGPC).

Els fets han pas­sat cap a dos quarts de dotze del mig­dia en quan la víctima, una dona de 87 anys i naci­o­na­li­tat espa­nyola, ha per­dut la consciència quan era a l'aigua.

La dona ha estat treta fora de l'aigua encara amb vida i ha atesa per pro­fes­si­o­nals del Sis­tema d'Emergències Mèdiques (SEM), que li han prac­ti­cat mani­o­bres de rea­ni­mació però sense èxit.

Fins al lloc dels fets s'hi ha des­plaçat dues ambulàncies del Sis­tema d'Emergències Mèdiques (SEM) i tres patru­lles dels Mos­sos d'Esqua­dra.

La platja dels Cape­llans de l'Ampo­lla no té ser­vei de vigilància ni ban­dera, però a les plat­ges de la zona avui hi ha bones con­di­ci­ons pel bany segons la DGPC.

Aquest matí ha mort ofe­gada una altra per­sona, en aquest cas a la platja de la Nova Icària de Bar­ce­lona. Es des­co­neix de moment la iden­ti­tat de la víctima, un home d'entre 40 i 45 anys que anava ves­tit amb roba de bany i sense docu­men­tació.

Pro­tecció Civil recorda que mol­tes de les per­so­nes que moren ofe­ga­des a les plat­ges no és tant per males con­di­ci­ons del mar sinó perquè es tro­ben mala­ment dins l'aigua. A més, acon­se­lla triar plat­ges vigi­la­des i amb ban­dera verda. L'estat de les plat­ges es pot conèixera través del visor de la DGPC.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia