Osona/Ripollès

Restablerta del tot la circulació del tren

Renfe ha restablert aquest matí la circulació de trens entre les estacions de la Garriga i Sant Martí de Centelles. Estava tallada des d’aquest dimarts al migdia quan va descarrilar un tren entre les estacions de la Garriga i Figaró. El maquinista va

Renfe ha restablert el servei de trens entre la Garriga i Sant Martí de Centelles aquest dimarts al matí després que s’hagi pogut encarrilar i retirar el tren accidentat a la Garriga després de topar amb un arbre. El maquinista segueix ingressat a l’UCI de l’Hospital General de Granollers. Està en estat greu però estable, segons fonts del centre sanitari.

Renfe preveu que amb el pas de les hores es vagin normalitzant els horaris i desapareixent els retards.

El descarrilament i la ventada d’aquest dimarts va obligar a tallar la circulació de trens entre l’Hospitalet i Vic, en un primer moment. A la tarda, es va restablir el pas de combois al tram sud de la línia, fins a la Garriga. Amb tot, la circulació entre la Garriga i Vic ha estat tallada fins aquest dimarts i s’ha muntat un dispositiu alternatiu per carretera.

Nota de premsa de Renfe

Restablerta la circulació ferroviària en el trajecte Figaró-La Garriga

· Els trens de la línia R3 recuperaran progressivament el seu servei habitual

Barcelona, 10 de desembre de 2014

A les 10,55 hores, s’ha restablert la circulació ferroviària en el tram Figaró-La Garriga, el que permet recuperar el servei de la línia R3 (L’Hospitaltet-Puigcerdà per Vic) en tot el seu recorregut. Progressivament s’aniran recuperant els horaris habituals. D’aquesta forma, s’ha normalitzat el servei a la xarxa de Rodalies de Barcelona afectada pel temporal de vent d’ahir dimarts, després que, a les 08.00 hores, s’hagi recuperat el trànsit en les condicions habituals en el trajecte Sabadell-Terrassa-Manresa.

Per procedir a les tasques d’encarrilament del tren afectat per l’envestida d’un arbre a Figaró, Renfe ha enviat al punt d’un equip d’Integria format per 10 persones així com equipament específic per aquestes situacions, com un camió bivial, encarriladores i gats hidràulics.

Una vegada retirat el tren, diversos equips de 27 tècnics especialitzats d’Adif que han treballat per torns i amb el suport de maquinària de via, han procedit a fer les reparacions a l’infraestructura, consistents en la reposició d’un tram de 80 m de via i d’un pal de la catenària, a més d’altres operacions, entre les que destaca la retirada de fins a 35 arbres en el tram La Garriga-Planoles. D’aquests, 15 estaven sobre la via i els altres 20 a les proximitats i amb risc de caiguda imminent. També ha participat personal de Protecció Civil i Seguretat, Circulació i altres departaments d’Adif.

Durant l’afectació, Renfe ha comptat amb un dispositiu de 50 autocars i personal d’informació i atenció al client

La notícia completa a El 9 Nou


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

En funcionament les càmeres a set pobles garrotxins per evitar robatoris

olot
LLANARS

La central hidràulica torna a funcionar després de quatre mesos d’aturada

LLANARS
crònica

Els primers batecs de Temps de Flors

Girona
PLATJA D’ARO

Retiren una terrassa del passeig marítim per impagaments

PLATJA D’ARO

Malvivint de nou al ras

Badalona

Una comunitat universitària a Girona

gastronomia

Setze dies per assaborir l’arròs mariner de Tarragona

Tarragona
SALUT

Alerten de llaminadures amb un component del cànnabis

BARCELONA

L’Ajuntament de Mataró ha d’indemnitzar amb 49.000 euros una extreballadora

mataró