Societat

L'Ajuntament de Mollerussa ha mitjançat en 35 conflictes en un any

El servei de mediació de la regidoria de Benestar Social de Mollerussa ha atès 90 sol·licituds en el darrer any, cinc més que en l'anterior, segons es desprèn de la memòria anual. D'aquestes, 44 han derivat en l'obertura d'un expedient i en 35 hi ha hagut un ''procés real'' de mediació, segons ha explicat l'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona. S'han tancat 27 expedients i 25 han estat resolts amb èxit, i per tant el consistori considera que el servei té un 90% d'eficiència. La majoria d'assumptes tractats estan relacionats amb l'impagament de quotes veïnals (un 20%), mentre que les queixes per sorolls i filtracions d'aigua s'han reduït en un 7%.

Segons dades facilitades en la presentació de la memòria anual, en els 35 expedients oberts en el darrer any s'han atès 102 persones. La majoria dels conflictes estan vinculats amb impagaments de quotes, però també hi ha els dubtes en la gestió de les comunitats de veïns, que se situen com a segona demanda més comuna. Els problemes de convivència suposen un 11% del de sol·licituds, i en quart lloc hi ha les queixes per sorolls i filtracions d'aigua.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia