Societat

Denuncien Port Aventura per una nova normativa

L'organització de consumidors Facua va denunciar ahir Port Aventura per la seva nova normativa que amenaça els usuaris d'impedir-los l'entrada o retirar-los el passi de temporada si critiquen el parc a les xarxes socials o en altres mitjans de comunicació. Facua va trametre dues denúncies a l'agència espanyola de consum (Aecosan) i a l'Agència Catalana del Consum.

Port Aventura ha inclòs una clàusula a les seves normes de funcionament que adverteix que podria retirar el passi de manera definitiva o impedir la seva renovació a tots aquells que publiquin informació “falsa, ofensiva, contrària a la llei, a la moral, a l'orde públic” o que “pugui lesionar o causar perjudici a la imatge de Port Aventura”. La norma és, segons Facua, “un intent de censura”: “Implicaria que qualsevol opinió crítica manifestada per un ciutadà en l'exercici del seu dret a la llibertat d'expressió que disgustés els responsables de Port Aventura seria motiu per impedir-li l'entrada al recinte.” Des del parc van assegurar ahir, a l'agència Efe, que les acusacions són “totalment falses” i que provenen d'informacions “tretes de context”. El parc reconeix que existeix aquesta clàusula, però diu que està únicament dirigida a “membres del PortAventura Club que difonguin informació amb dades falses que danyin la imatge del parc temàtic”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.