Societat

Fernández Díaz critica l'ús de les avaries de l'AVE “amb finalitats polítiques bastardes”

El ministre de l'Interior carrega contra el conseller Vila i afirma que el sabotatge pot tipificar-se com un “acte terrorista”

El minis­tre de l'Inte­rior, Jorge Fernández Díaz, ha cri­ti­cat l'ús de les ava­ries de l'AVE a Cata­lu­nya “amb fina­li­tats polítiques bas­tar­des”. “Hi ha un con­se­ller exal­calde de Figue­res que li agrada molt acu­sar el Govern espa­nyol cada vegada que hi ha un inci­dent a Roda­lies o a la línia d'alta velo­ci­tat. Inclús en les últi­mes elec­ci­ons del 27-S va dir que això jus­ti­fi­cava la inde­pendència”, ha car­re­gat Fernández Díaz, en clara al·lusió al con­se­ller de Ter­ri­tori, Santi Vila. “Ara està molt callat, però és el que va dir en el pri­mer moment”, ha con­ti­nuat el minis­tre de l'Inte­rior, que ha afir­mat que aquest greu sabo­tatge en una infra­es­truc­tura crítica pot tipi­fi­car-se com un “acte ter­ro­rista”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia