SANTA SUSANNA (Maresme)

10a Fira Màgica

La màgia del solstici

Les nove­tats mar­ca­ran enguany la fira del sols­tici d'estiu, que arriba amb més força que mai. Amb motiu del seu desè ani­ver­sari, la fira torna als seus orígens i con­cen­tra la majo­ria de les acti­vi­tats al recinte de la Masia de Can Ratés. A més, en aquesta edició el poble hi par­ti­ci­parà acti­va­ment, a través d'ini­ci­a­ti­ves com l'aco­llida a casa seva dels mon­jos tibe­tans o la cre­ació d'esten­dards per deco­rar el recinte. Un dels plats forts de la fira és el Fes­ti­val Inter­na­ci­o­nal de Màgia, en què par­ti­ci­parà el mag Jorge Blass. Pel que fa al pro­grama musi­cal, els assis­tents podran gau­dir d'un con­cert de cants sagrats a càrrec de mon­jos tibe­tans.

A. VEN­TURA

Del 19 al 21 de juny. De les 17.30 h fins que s'acaben els actes programats. A la masia de Can Ratés, pac del Colomer, escoles municipals i pavelló d'esports. Bus gratuït cada hora de l'estació de tren a la fira (anada, de 18.00 h a 23.00 h; tornada, de 18.00 h a 01.30 h). Entrada: 5 €. Menors de 12 anys: gratuït.

DESTAQUEM. SANTA SUSANNA (Maresme) / 10a Fira Màgica

Ariadna Ventura
Divendres 19
A les 18 h, elaboració del mandala sagrat per la Fundació Casa del Tibet.
A les 19 h, concert dels monjos tibetans
A les 21.30 h, Jango Edwards & Màgic Andreu.
A les 23.30 h, Roger Mas.
Dissabte 20
A les 18 h, Xica, de la Cia. Xicana (màgia còmica).
A les 19 h, Laboratori màgic amb la Cia. Mundo Mandarina (màgia còmica).
A les 19 h, concert de Naad Ioga amb el professor Surinder Singh.
A les 20.15 h, Peter Punk (animació còmica).
A les 21.15 h, gala màgica amb Made in Jabon, el màgic i mentalista Darío Piera i grans aparells d'Alis Kim & Lluna Albert (maga). En acabar, Acció Poètica del poeta gallec Lopo.
A les 24.30 h, Strombers.
Diumenge 21
De les 7.30 a les 17.30 h, 10 hores de silenci i meditació per la Pau i els Drets Humans.
De les 7.30 h a les 9 h, cants sagrats dels monjos tibetans.
De les 16.45 h a les 17.30 h, actes de cloenda de les 10 Hores per la Pau: dissolució de la mandala i ball del contrapàs.
A les 20 h, Fraser Hooper.
A les 21.30 h, Jorge Blass.
A les 23 h, cloenda de la fira amb el grup Gospel Sons.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.