Morella, el Matarranya i Terra Alta avancen en el projecte “Tres territoris, una mateixa terra”
Representants municipals dels tres territoris han celebrat la primera reunió institucional a Gandesa, per seguir amb l'impuls d'aquest projecte de col·laboració i la promoció conjunta
Morella albergarà una presentació del projecte en les pròximes setmanes, en la què participaran alcaldes, empresaris i informadors turístics dels tres territoris
El municipi de Morella i les comarques del Matarranya (Terol) i la Terra Alta (Tarragona) continuen amb l'impuls del projecte de col·laboració i promoció turística conjunta “Tres territoris, una mateixa terra”.
Durant el cap de setmana, representants municipals de les tres zones van protagonitzar la primera reunió institucional, en la què han abordat noves iniciatives per vincular els tres territoris. A més, Morella acollirà una presentació del projecte en les pròximes setmanes, en la què participaran alcaldes, empresaris i informadors turístics de les tres zones.
L'alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, va participar en la reunió i va comparèixer, posteriorment, en roda de premsa amb el president de la comarca del Matarranya, Francisco Lombarte, i el president del Consell Comarcal de la Terra Alta, Carles Luz.
En aquest projecte estan unides les administracions públiques i els empresaris privats, per sumar esforços i aconseguir així una major repercussió econòmica a les diferents demarcacions.
La reunió haguda també va servir per informar a tots els implicats en el projecte dels avenços que s'estan produint i de noves iniciatives que s'estan plantejant. Algunes ja estan en marxa o es concretaran en els pròxims dies i es presentaran públicament. A més, tal com es va explicar quan va finalitzar l'última reunió celebrada fa tres setmanes a Morella, s'està treballant en una imatge corporativa del projecte i en continuar la línia de les primeres accions, a través de les quals s'ha aconseguit una important repercussió amb una mínima inversió.
Aquesta iniciativa ja ha tingut una repercussió important, de manera que el projecte va tenir un impacte immediat a través de les xarxes socials i blocs d'experts turístics i s'està obrint a publicacions especialitzades de difusió autonòmica i estatal.