Societat

El pallasso Charlie Rivel, imatge turística del Penedès Marítim

El pallasso Charlie Rivel serà la imatge d'una nova campanya turística que posaran en marxa els ajuntaments de Cunit i Cubelles, que es promocionen conjuntament sota la marca de Penedès Marítim. Amb la imatge de Rivel, el desaparegut pallasso nascut a Cubelles i conegut internacionalment, els dos municipis costaners volen donar a conèixer la seva oferta de turisme tranquil i dirigida principalment a públic familiar, amb allotjaments i activitats adaptades per a adults i nens. En aquest marc, Cunit i Cubelles posaran en marxa una campanya sota l'eslògan Slow Barcelona en què la figura de Charlie Rivel actuarà d'ambaixador. Aquest estiu Cubelles ha començat a celebrar el 25è aniversari de l'exposició permanent dedicada a l'artista, coincidint amb la quarta Mostra de Pallassos, un dels esdeveniments que també es vol potenciar com a referent en l'agenda d'oci. Els regidors de Turisme de Cunit i Calafell, Jaume Casañas i Raül Mudarra, han reprès aquesta setmana les trobades per definir l'estratègia de promoció conjunta dels pròxims quatre anys, que pretén atraure turisme interior.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia