Administracions

Xàbia abandera la creació de l'oficina virtual

L'Ajuntament es troba immers en un procés de modernització i d'implantació de l'administració electrònica

L'Ajuntament de Xàbia és un dels precursors de la comarca de la Marina a implantar l'oficina virtual. Es tracta d'un altre dels nous serveis electrònics posats en funcionament dins del procés de modernització i implantació de l'administració electrònica en el qual el consistori es troba immers.

L'oficina virtual suposa unir-se en una mateixa xarxa a les altres administracions amb l'objectiu de facilitar els tràmits al ciutadà i millorar la comunicació entre l'Administració i la ciutadania. Aquest nou espai, que està en construcció i on ja es poden consultar algunes de les tramitacions i formularis, és una de les mesures incloses en el conveni de col·laboració signat amb la Generalitat, la Diputació i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies per a adaptar-se a la nova plataforma d'organismes públics valencians.

L'objectiu és, que totes les administracions estiguen interconnectades perquè, en un futur pròxim, els ciutadans puguen, a través d'una signatura electrònica, realitzar les seues gestions administratives des de casa en qualsevol lloc del món i en qualsevol moment.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.