Administracions

La Diputació de Lleida tanca 2014 amb superàvit

El romanent de tresoreria és de 4,8 milions d'euros, destinats a inversions

La Diputació de Lleida ha tancat l'exercici pressupostari del 2014 amb superàvit. El ple de l'organisme provincial va tramitar ahir aquest tancament, en què l'ens registra un romanent de tresoreria de 4,8 milions d'euros. El president de la corporació, Joan Reñé, va dir que aquest excedent s'invertirà en la millora de camins, carreteres i vies públiques, protecció de patrimoni, enllumenat i promoció turística, majoritàriament. Segons Reñé, corresponen a peticions que han fet els ajuntaments durant el primer trimestre de l'any.

Durant el ple també es va donar a conèixer el termini de pagament mitjà de la Diputació de Lleida durant el 2014. S'ha situat en 42,33 dies, de manera que es consolida la tendència de la corporació a reduir els terminis de pagament als proveïdors. De les 8.617 factures pagades durant tot el 2014, no n'hi ha cap que superi el termini de tres mesos de pagament, segons l'ens.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona