App a Alcarràs per comunicar incidències a la via pública
L'Ajuntament d'Alcarràs ha posat en marxa una aplicació mòbil que permet als veïns comunicar incidències a la via pública i resoldre dubtes mediambientals. El consistori es compromet a respondre en un màxim de 24 hores. El ciutadà rebrà un missatge explicatiu sobre la consulta que ha fet o bé sobre l'estat de resolució en què està la incidència que ha enviat.
L'aplicació té el nom de Línia Verda i es pot descarregar gratuïtament per a mòbils Android i Apple. Segons l'Ajuntament d'Alcarràs, permet d'una manera “còmoda, àgil i efectiva” comunicar aspectes de la via pública i l'espai urbà relacionats amb l'enllumenat, la neteja viària, el mobiliari urbà, els parcs i jardins, les plagues d'insectes i rosegadors, els senyals de trànsit i vehicles i la via pública en general.
El regidor d'Urbanisme, Santi Pelegrí, ha presentat l'aplicació a la ciutadania i hi ha afegit que és “un pas important cap a una manera actual, àgil i eficient” de resoldre aspectes quotidians. Pel que fa a les consultes mediambientals, el ciutadà pot formular preguntes respecte a ordenances, tipus de legislació ambiental, dubtes en el reciclatge de residus, etcètera. Connectada a un grup d'experts en línia, l'usuari anirà rebent avisos de l'estat de la incidència.