L'executiu de Banyeres de Mariola valora de forma positiva el servei “Línia verda”
Des d'abril s'han solucionat el 78 % de les incidències
El 78% de les incidències relacionades amb els serveis municipals i de caràcter mediambiental comunicades a l'Ajuntament de Banyeres de Mariola han sigut ja solucionades, pel que l'equip de Govern valora «de forma positiva» la implantació del servei “Línia verda”, que es troba en funcionament des del darrer mes d'abril.
La gran major part d'incidències comunicades han estat relacionades amb l'enllumenat públic, fonts i clavegueram, voreres i calçades i recollida de fem. Amb aquest servei es pot resoldre qualsevol consulta de caràcter mediambiental i en un termini màxim de 24 hores es pot tindre resposta donada per un equip d'experts en la matèria.
La implantació del servei Línia verda ha suposat el premi de Qualitat 2013 en la categoria de Desenrotllament Urbà Saludable i Sostenible atorgat per la Xarxa Espanyola de Ciutats Saludables (RECS) en altres ajuntaments de l'Estat espanyol. Este premi reconeix aquelles iniciatives que col·laboren a millorar l'entorn físic i funcional dels municipis promovent el desenrotllament socioeconòmic i afavorint la qualitat de vida personal, familiar, laboral i social dels ciutadans.