Infraestructures

infraestructures

Mig milió d'euros per millorar l'accés a Marçà

El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha tret a licitació, per un import de mig milió d'euros, les obres de reforç del paviment i millores complementàries de les carreteres T-300 i T-363, que connecten Marçà amb l'N-420 a Falset, als trams respectius de 800 i 900 metres. A més, es millorarà el drenatge i s'habilitaran 2,4 quilòmetres de vorals nous transitables, i s'instal·laran barreres de seguretat noves. Està previst que les obres s'adjudiquin a la tardor i comencin durant la primavera del 2011 amb un termini d'execució de quatre mesos.

La Generalitat, a banda, també acaba de treure a licitació, per un milió d'euros, una altra fase del programa d'implantació de faldons de protecció per disminuir els efectes d'un eventual accident, sobretot de motoristes. L'actuació, amb els mateixos terminis previstos que per a l'anterior, afectarà carreteres del Priorat, la Conca, el Baix Camp i el Baix Penedès, com ara la C-14, la C-241d o la C-242.

Per un import de 493.000 euros, el govern també ha licitat el repintat d'estructures metàl·liques de diversos ponts, com un de la C-14 a Salou o un altre de la C-31 a Calafell.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona