Infraestructures

infraestructures

La variant de Rocafort, a informació pública

El Departament de Política Territorial va publicar ahir al DOGC els estudis informatiu i d'impacte ambiental de la variant de Rocafort de Queralt, sobre la C-241d, després de publicar al setembre la de Pira, i estant a punt de fer el mateix amb la de Sarral. El projecte proposa un nou traçat de 3,1 quilòmetres per l'oest i el nord del nucli urbà, que connectaria els dos enllaços amb la carretera de Conesa (la T-230) i la de Solivella (TV-2331), respectivament. El traçat, que té un pressupost d'uns 12,6 milions i un carril i un voral per banda, de 3,5 i 1 metre, respectivament, començaria un quilòmetre al sud del poble; seguiria, a l'oest, en paral·lel a la Rasa de Corduelles; i giraria, després, cap a l'est, enllaçant amb l'actual C-241, 1 km al nord del nucli. El projecte preveu la construcció de tres viaductes (de 50, 70 i 110 metres), per superar torrents, i d'un pas inferior per donar continuïtat al camí de Forès.

el punt



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona