Infraestructures

Morella exigeix una solució urgent a la N-232 al seu pas per Anroig

La carretera es manté desviada per l'interior d'aquesta pedania des del 6 de març, sense que s'haja realitzat cap actuació, i es desconeixen els terminis d'obres en el pont que ha motivat el tall

El regidor de governació de l'Ajuntament de Morella, Ernesto Blanch, ha exigit una “solució urgent” al desviament de trànsit de la N-232 per l'interior d'Anroig, municipi que depén administrativament de Xert.

El tall de la carretera nacional es va produir el dia 6 de març, per un problema en un dels ponts. Però, segons apunta l'edil, “des del Ministeri de Foment no s'ha informat ni de quin és el problema exacte ni dels terminis que es barallen per trobar una solució”.

Per això, anuncia que el consistori va a enviar aquesta setmana una comunicació a l'administració estatal per reclamar explicacions solvents al respecte, recordant que el mateix alcalde, Rhamsés Ripollés, ja es va posar en contacte amb el subdelegat del Govern a Castelló per a exigir una ràpida solució.

Blanch afegeix que “els veïns d'Anroig estan patint aquesta situació d'abundant trànsit que hauria de ser transitòria, però de moment, cap municipi ha rebut informació per part de l'administració per aclarir fins quan durarà”.

Fa més d'una dècada que el desviament exterior al barri va deixar lliure de perill i molèsties als veïns a causa de la N-232; avui totes aquelles molèsties ahir oblidades, tornen a conviure en el seu dia a dia.

El regidor de governació explica que la N-232 és una artèria de trànsit molt important, a nivell de comunicació i econòmicament per a l'interior de la demarcació de Castelló, i per això, és una obligació exigir una solució als problemes circulatoris que presenta. El problema que suposa tenir un tram de la carretera indisposat de forma indefinida i sense donar tranquil·litat als conductors sobre quan pot ser resolt el problema, és un escull, no només per a la seguretat del trànsit dels vehicles que poden passar per allà, en un tram habilitat amb un peraltat desigual, irregular i que pot produir danys als vehicles, sinó que també és un impediment per al trànsit econòmic que suposa la principal sortida del nord d'Espanya al mar per Aragó, i que hauria ja d'estar en camí de convertir-se en la futura A-68, com en el seu moment va disposar el govern central.

En aquest sentit, el tram de Ràfels (Terol) amb el límit de demarcació, que s'ha paralitzat, també s'han d'agilitzar els tràmits administratius de les zones del Port de Querol i de Morella Sud-la Torreta, perquè se'ls dote de consignació pressupostària quant hi haja disponibilitat econòmica.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona