Serveis

La Bisbal vol optimitzar els serveis públics

Reorganitzen la plantilla i, al juny, faran una relació de llocs de treball

L'Ajuntament de la Bisbal del Penedès s'ha marcat l'objectiu de millorar i optimitzar els serveis municipals tant des del punt de vista de l'usuari com des del punt de vista de la gestió interna. Des que el govern local es va trobar amb la necessitat de fer una auditoria de llocs de treball perquè alguns contractes “estaven en frau de llei” i va haver de prescindir de quatre treballadors del personal de neteja perquè el contracte vencia, l'objectiu va ser regularitzar la situació de la plantilla de treballadors municipals “de la manera menys traumàtica possible”, segons explica l'alcaldessa, Agnès Ferré. En els últims mesos s'ha treballat per regularitzar la situació i s'ha reorganitzat el funcionament a partir de la creació de tres àrees: una d'administrativa, una de manteniment i una d'informació i inspecció. De moment, tant la plantilla de treballadors com els regidors treballaran a partir del nou organigrama. I al mes de juny es farà una relació de llocs de treball i es farà balanç dels últims mesos. L'objectiu, segons Ferré, és que a principi del 2017 es pugui incloure la relació de llocs de treball, per garantir que els serveis es facin seguint els protocols marcats, de la millor manera possible, i que tothom sigui substituïble en cas de necessitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.