Administracions

MERCÈ BOSCH

ALCALDESSA DE MAÇANET DE CABRENYS

“Som una vila de patrimoni cultural i natural”

Treballen en el projecte ‘La vall infinita’, per allargar la temporada turística

Busquen mesures perquè no disminueixi la població

Casada, amb dos fills i nascuda a Maçanet de Cabrenys (1976), és tècnica administrativa, auxiliar d’infermeria i auxiliar de farmàcia. Des del 2015 té una excedència per dedicar-se a l’alcaldia. La seva trajectòria en la política municipal va començar fa tres anys, quan va liderar una llista per “fer oposició” al municipi

Mercè Bosch (ERC), l’alcal­dessa de Maçanet de Cabrenys (Alt Empordà), amb una població de 740 veïns, rei­vin­dica el valor dels muni­ci­pis fron­te­rers.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.