Administracions

Morella posa en marxa l'administració electrònica

El 80% dels tràmits administratius ja poden realitzar-se a través de la web, sense necessitat d'anar a l'Ajuntament

L'Ajuntament de Morella ha posat en pràctica l'administració electrònica, amb què els ciutadans del municipi podran realitzar, de moment, el 80% dels tràmits administratius des de casa, a través de la web.

En les pròximes setmanes, s'aniran incrementant els serveis, incloent-hi la sol·licitud de les llicències d'obres, segons ha informat el regidor de Tecnologies de la Informació i Comunicació, Ernesto Blanch.

El primer pas per a poder utilitzar la nova ferramenta és tindre el DNI electrònic o sol·licitar un certificat digital als organismes certificadors. Una vegada es disposa d'aquesta acreditació, cal inserir-la en el navegador. Després ja es pot accedir a la secció, omplir el document i enviar-lo.

En l'aplicació de l'administració electrònica ha col·laborat la Universitat Jaume I, a través d'un conveni, que s'ha encarregat de prestar assessoria tècnica i jurídica.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia