La Mancomunitat de l'Horta vol implantar un servei d'inspecció
L'objectiu rau en la reducció de costos de gestió i de personal a nivell local
S'ha aprovat la gestió de la recaptació de l'Ajuntament de Massanassa
Ha canviat l'equip de govern i els tècnics
La sessió plenària d'aquest ens supramunicipal, ha decidit per unanimitat, iniciar l'expedient informatiu que determine la viabilitat de la implantació d'un nou servei mancomunat consistent en la inspecció tributària, amb l'objectiu de reduir els costos materials, personals i de gestió que origina aquest segment en l'administració local.
En aquest sentit, el plenari de la mancomunitat de Municipis de l'Horta Sud, ha requerit els serveis tècnics i jurídics de l'ens, perquè elabore una primera memòria informativa i justificativa relacionada amb les condicions de prestació d'aquest servei.
També s'ha aprovat l'encomanda de gestió de l'Ajuntament de Massanassa per a la gestió i recaptació dels expedients sancionadors de trànsit.
En aquesta sessió de treball, s'ha constituït la Junta de Govern, configurada pels alcaldes i alcaldesses d'Alcàsser, Catarroja, Torrent, Massanassa, Paiporta i Mislata.
Finalment, s'ha aprovat el compte general de l'any 2010 i els nomenaments dels nous tècnics superiors que han de responsabilitzar-se de la Intervenció, la Tresoreria i la Secretaria d'aquesta Mancomunitat.