Sense - Avui

The Brandery substituirà el Bread&Butter

Moda

Bar­ce­lona seguirà tenint una gran fira de moda urbana con­tem­porània, The Bran­dery, que aco­llirà les millors mar­ques i pro­jec­ta­ran la marca de la ciu­tat al món, segons ha anun­ciat avui l'alcalde de la ciu­tat, Jordi Hereu, durant la pre­sen­tació del cer­ta­men.

The Bran­dery, nas­cuda gràcies a Fira de Bar­ce­lona i l'Ajun­ta­ment, ocu­parà l'espai dei­xat pel Bread&But­ter, que va mar­xar a Berlín després de qua­tre anys de presència a la ciu­tat, "una pèrdua que s'ha con­ver­tit en una gran opor­tu­ni­tat per a la ciu­tat", en parau­les d'Hereu.

El direc­tor d'expansió de la Fira i nou res­pon­sa­ble del cer­ta­men, Pere Cam­prubí, ha expli­cat que la pri­mera edició serà del 7 al 9 de juliol i tindrà entre 250 i 300 expo­si­tors, 30 dels quals de fir­mes inter­na­ci­o­nals molt potents i amb capa­ci­tat de con­vo­catòria, que s'espe­ren uns 10.000 visi­tants i que "hi seran totes les mar­ques que els visi­tants vul­guin tro­bar".

En l'orga­nit­zació d'aquesta fira de moda urbana, "en què ja no tindrà lloc el Bread&But­ter, encara que vul­gui tor­nar", segons Cam­prubí, s'ha tre­ba­llat des de finals de gener amb fabri­cants, deta­llis­tes, comer­ci­ants, empre­ses del sec­tor de la moda, el dis­seny i per­so­nes que apor­tin al saló tot el que neces­sita.

Custo Bar­ce­lona, G-Star, Nike, Tommy Hil­fi­ger, Armand Basi i Levi's són algu­nes de les mar­ques que hi seran pre­sents, encara que fins d'aquí a dos mesos no es donarà la relació dels par­ti­ci­pants.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.