Altres

Novembre, el mes de la cultura

Un con­cert de Les Anxo­ve­tes a l’Alfolí de la Sal, pro­mo­gut pel fes­ti­val Por­tal­blau i com­ple­men­tat amb una visita guiada al cemen­tiri mari­ner de l’Escala, el 2 de novem­bre; una ruta pels museus de Figue­res a través de la figura de Dalí, amb música de xar­les­ton inter­pre­tada en directe i un ver­mut amb garo­tes a la Ram­bla, el 3 de novem­bre; una visita guiada pels punts més cine­ma­togràfics de Begur i Lla­franc, amb ver­mut rum­bero, el 4 de novem­bre, i el mateix dia també un con­cert de Lídia Pujol al mones­tir de Sant Miquel de Cruïlles, orga­nit­zat pel fes­ti­val Ítaca, amb visita guiada al recinte i degus­tació de pro­duc­tes empor­da­ne­sos. Aques­tes són algu­nes de les més 50 acti­vi­tats que tin­dran lloc al novem­bre arreu de les comar­ques giro­ni­nes, dins la ter­cera edició del Som Cul­tura, la cam­pa­nya pro­mo­ci­o­nal impul­sada pel Patro­nat de Turisme Costa Brava Girona de la Dipu­tació, per des­co­brir l’oferta cul­tu­ral, patri­mo­nial i d’espec­ta­cles de les comar­ques giro­ni­nes a un públic de pro­xi­mi­tat.

En aquesta edició de Som Cul­tura també des­ta­quen diver­ses acti­vi­tats inclu­si­ves per a tots els públics, com ara una visita guiada a la ciu­tat ibèrica d’Ullas­tret, adap­tada a per­so­nes amb dis­ca­pa­ci­tat visual, el 3 de novem­bre, o una visita al mones­tir de Sant Pere de Galli­gants, que tindrà espe­ci­al­ment en compte les neces­si­tats de les per­so­nes que tenen Alz­hei­mer, el 24 de novem­bre. A més, el dis­sabte 3 de novem­bre tindrà lloc a Sant Feliu de Guíxols la segona edició d’Els museus sur­ten al car­rer, una mos­tra dels tallers que ofe­rei­xen infan­tils que ofe­rei­xen els 26 cen­tres de la Xarxa de Museus de Girona, i per al 25 de novem­bre s’ha pre­vist a La For­ta­lesa de Sant Julià de Ramis una tro­bada d’ins­ta­gra­mers. Tota la pro­gra­mació es pot tro­bar, en català i cas­tellà, al web Som­cul­tura.com .

Jaume Dul­sat, vice­pre­si­dent de la Dipu­tació, explica el sen­tit d’ini­ci­a­ti­ves com Som Cul­tura: “Inten­tem dife­ren­ciar-nos d’altres des­ti­na­ci­ons turísti­ques medi­terrànies difo­nent al màxim el nos­tre poten­cial cul­tu­ral per no ser una marca blanca.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia