Cultura

Temporada Alta supera les 15.000 entrades venudes

Això representa més d'una tercera part de les localitats disponibles

Conveni del festival amb la DO Empordà

El festival Temporada Alta ja havia venut ahir a la tarda, en el segon dia de venda intensiva, un total de 15.408 entrades, la qual cosa representa més d'una tercera part de les 43.622 localitats posades a la venda per a l'edició d'aquest any, que tindrà lloc del 2 d'octubre al 8 de desembre.

Per poder oferir localitats amb bona visibilitat de tots els espectacles de la programació, en les últimes hores s'han posat a la venda entrades de sis noves funcions, corresponents als espectacles 73 raons per deixar-te, Una altra pel·lícula, Sócrates, juicio y muerte de un ciudadano, Els veïns de dalt, CrecEnUnSolDéu i We need to talk.

Set estrenes amb brindis

El Consell Regulador de la Denominació d'Origen Empordà i Temporada Alta han signat un acord de col·laboració per donar visibilitat durant la celebració del festival als vins empordanesos, que protagonitzaran els brindis posteriors a set de les estrenes que programa el festival. El president de la DO Empordà, Xavier Albertí, i el director de Temporada Alta, Salvador Sunyer, van signar ahir el conveni.
Les set estrenes amb brindis seran les dels espectacles 73 raons per deixar-te, de Guillem Clua i Jordi Cornudella, dirigit per Elisenda Roca; Ubu i la comissió de la veritat, dirigit per William Kentridge; Mesura per mesura, dirigit per Declan Donnellan; El matrimoni de Maria Braun, dirigit per Thomas Ostermaier; Last tango in Berlin, amb Ute Lemper; Patetisme il·lustrat, de Carles Santos, i The valley of Astonishment, de Peter Brook.
El conveni de col·laboració estableix també que el Consell Regulador de la DO Empordà s'incorpora al Club de Mecenatge de Temporada Alta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Juli Suàrez homenatja els inicis del cinema a ‘Odradek’

Girona

Minguell, membre de la Reial Acadèmia Catalana de les Belles Arts de Sant Jordi

Barcelona
Festivals d’estiu

El Primavera Sound de la bicefàlia

BARCELONA
TEATRE

Teatre ‘Actual’ de Catalunya: El TNC focalitza la memòria, a partir d’obres d’avui

BARCELONA
Llibres
La història que podria haver estat

20 moments clau de la història

Barcelona
girona

Jordi Novell presenta ‘100 dies de rock de la dècada dels 70 i 80’

girona
art

L’artista vietnamita Tuan Andrew Nguyen, premi Miró

barcelona
cultura

Dues setmanes de música i art als mercats de la demarcació

girona

Akram Khan i Wim Vandekeybus seran al Festival Deltebre Dansa

BARCELONA