Oliva promociona la seua oferta turística a la Fira d'Utrecht

Les vacances de càmping, combinades amb propostes lúdiques i culturals, és el suggeriment de la localitat per a l'oci dels ciutadans holandesos que representen el quart lloc en el mercat turístic del municipi.

Oliva participa un any més, des del proper 12 i fins el 17 de gener, a la Fira de Turisme «Vakantienbeurs-Utrecht» dins de l'estand de la Comunitat Valenciana. Concretament, la imatge de la localitat s'ubicarà sota la marca turística Valencia Terra i Mar, al Pavelló número 1 del recinte firal.

L'oferta d'Oliva en aquesta fira és, principalment, el turisme de càmping, complementada amb tots el recursos tant turístics com culturals dels quals disposa la localitat. L'estand promocional inclou tota la fulleteria institucional de la ciutat en anglés.

Segons el Departament de Turisme del municipi, el mercat del Benelux a Oliva es troba en quart lloc darrere del mercat turístic anglés, alemany i francés.

A partir de les dades d'aquestos estudis, dins del perfil del turista holandés que visita la Comunitat Valenciana, l'edat mitjana està entre 45-65 anys. S'allotja en establiments no hotelers, viatja majoritàriament en avió (vols regulars) i sense paquet turístic, amb la motivació principal de gaudir de l'oci i de les vacances, i s'informa del destí a traves d'Internet, d'amics o familiars.

El Regidor de Turisme d'Oliva, Pau Pérez, apunta que «el turisme del Benelux a Oliva té una notable importància per a la ciutat, essent un mercat potencial que ajuda a desestacionalitzar el turisme durant l'hivern. La Fira Vakantienbeurs és una fira interessant per a continuar assistint amb l'objectiu de promoure el recursos turístics de la ciutat».

L'estand on s'inclourà Oliva, té una superfície de 140 m2, en forma rectangular, amb il·luminació. Està decorat amb fotos de paisatges, de platges, de monuments rellevants de la ciutat de València. Aquest any hi participen els municipis de Dénia, Xàbia, i Benidorm, dins de la marca turística Costa Blanca; per la demarcació de València, Oliva, la Diputació de València, Valencia Convention Bureau, i Costa de l'Azahar. Durant l'any anterior, la Fira Vakantienbeurs va rebre un total de 135.233 visitants.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells

El Girocamping PRO presentarà noves eines per potenciar la sostenibilitat

SANT PERE PESCADOR
Economia

El BBVA no apujarà l’oferta de l’opa al Sabadell perquè ja és “molt atractiva” pels accionistes

barcelona
economia

Nous ajuts per impulsar el comerç de Mataró

mataró

L’ampliació de l’Outlet Gran Jonquera s’obrirà el mes d’octubre

LA JONQUERA
Tribuna

Inquebrantables: la lluita per la permanència en un món fugisser

PROFESSOR ECONOMIA I EMPRESA UNIVERSITAT DE GIRONA, EMPRENEDOR I EXPERT EN GESTIÓ DE CRISI I DESENVOLUPAMENT DE NEGOCI

Finances amb consciència

Barcelona
Laia Arcones
Fundadora Instituto Más Mujeres nominada Top 100 Mujeres Líderes i designada LinkedIn Top Voice 2024

“A les dones se’ns penalitzen més les errades a la feina”

Barcelona

L’aposta solidària de Lleal Tulsà

Girona