Economia

Cinc pobles de l’Empordanet fan pinya per promocionar-se

La Bisbal, Corçà, Forallac, Ullastret i Cruïlles han impulsat una campanya de promoció que vol oferir al visitant experiències culturals i gastronòmiques per fer atractiva la zona durant tot l’any

Els municipis de la Bisbal d’Empordà, Forallac, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, Corçà i Ullastret han impulsat una campanya turística de promoció conjunta, en el marc del pla estratègic de desenvolupament econòmic local. Més de quaranta establiments s’han adherit a la campanya, entre allotjaments, restaurants i empreses vinculades al turisme. Aquestes empreses s’identificaran amb un adhesiu en un lloc visible a l’entrada de l’establiment. Aquesta és una iniciativa, tal com va explicar l’alcalde d’Ullastret, Miquel Gatius, que ha estat possible gràcies a la capacitat de consens i la voluntat de reunir esforços dels cinc ajuntaments. Un treball que ha permès d’aconseguir “un objectiu comú de dinamització econòmica de l’entorn, entès com un sol àmbit territorial”. Gatius també va destacar ahir a l’ajuntament d’Ullastret la voluntat i l’esforç de les empreses del territori per oferir activitats adreçades al turista durant tot l’any per contribuir a la desestacionalització del turisme.

Promoció i imatge

La campanya Hola! Visit Empordanet ofereix un catàleg d’experiències diverses. Per fer-ho es disposa d’un web , d’un canal a Youtube i d’un altre element comunicatiu, que és una guia amb format revista i multilingüe . Aquesta té la col·laboració del que els impulsors anomenen ambaixadors, com Elena Paschinger, periodista austríaca i bloguera de viatges de turisme creatiu, i Carles Sanjosé, arquitecte i músic de la Bisbal d’Empordà. Paschinger explica el seu viatge i presenta els amfitrions que va tenir i les activitats que hi va fer, i Sanjosé proposa una ruta per descobrir el paisatge i els pobles del voltant de la Bisbal. Finalment, la guia fa una llista dels restaurants que ofereixen productes de proximitat amb vaixella de ceràmica de la Bisbal i vi DO Empordà i els establiments d’allotjament turístic compromesos amb el model de turisme responsable.

Una unió estratègica que té un pla

La campanya Hola! Visit Empordà s’emmarca dins el pla estratègic de desenvolupament econòmic local que comprèn els municipis de la Bisbal d’Empordà, Forallac, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, Corçà i Ullastret. El pla estratègic, finançat pel Servei Públic d’Ocupació, inclou diferents línies estratègiques d’actuació per tal d’augmentar les oportunitats laborals i de desenvolupament empresarial que ofereix el territori mitjançant l’acció conjunta i coordinada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

societat

Acord dels agents socials perquè el turisme sigui responsable

Barcelona

Facturació rècord del grup Alzamora

SANT JOAN LES FONTS

Glovo pacta un ERO i acomiadarà 140 treballadors, la majoria a Barcelona

barcelona
societat

Pimec denuncia que 7 de cada 10 empreses que opta als Next Generation encara no ha cobrat

barcelona
alimentació

La patronal fruitera europea avisa que la sequera encarirà preus

barcelona

El benefici de Puig bat rècords amb una alça del 71%

barcelona

França viu la novena jornada de mobilitzacions contra la reforma de les pensions de Macron

Barcelona
estats units

La Fed torna a apujar els tipus tot i la tempesta bancària

Els sindicats acorden un increment de la plantilla a presons i desconvoquen mobilitzacions

barcelona