Economia

Crema un magatzem de motos elèctriques i bateries en una nau de Montornès del Vallès

Part del sostre de l’edifici ha cedit i l’estructura de la construcció ha resultat molt afectada

Un incendi en una nau de Montornès del Vallès (Vallès Oriental) ha calcinat 400 metres quadrats de motos elèctriques i de bateries emmagatzemades, segons han explicat els Bombers.

El cos d’emergències ha rebut l’avís de l’incident poc abans de dos quarts de set de la tarda. S’avisava d’un foc en una nau aïllada de grans dimensions al carrer Vilar d’Abdelà. S’hi ha enviat deu dotacions, que han certificat que cap persona ha resultat ferida.

Els mateixos Bombers han explicat que a causa de l’incendi ha cedit part del sostre de la nau. Cap a dos quarts de nou de la nit s’ha donat el foc per controlat.

Segons els Bombers, la nau no ha col·lapsat però ha quedat molt afectada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

societat

Les comarques gironines concentren el 44% dels habitatges d’ús turístic registrats a Catalunya

girona

Foment avisa d’una desacceleració de l’ocupació

BARCELONA

La sequera, les gelades i l’impacte d’un insecte malmeten el 50% de la producció de cireres a Terrades

TERRADES

Els pilots d’Air Nostrum amplien la vaga indefinida a tots els dies de la setmana

barcelona
ECONOMIA

JPMorgan tancarà una quarta part de les oficines del First Republic Bank

BARCELONA

Bold invertirà 25 milions per créixer en la producció de bateries elèctriques

barcelona
ECONOMIA

Taiwan i els EUA signen un acord comercial més ambiciós

BARCELONA

Les execucions hipotecàries sobre habitatges repunten un 9,7% al primer trimestre

barcelona
ESTATS UNITS

El Senat dels EUA també aprova augmentar el sostre de deute

BARCELONA