Economia

Bye Bike treu al mercat els nous ciclomotors One

La presentació oficial es fa avui al matí a Esponellà

La marca Bye Bike, que forma part del grup Tecnigas Parts SL, de Crespià, presenta avui al matí a Esponellà la nova gamma de motocicletes One –monoplaça– i One+ –biplaça–, que es van mostrar al públic per primera vegada al Saló de la Motocicleta de Milà el 2013 i que ara ja han sortit al mercat. Dels prototips que es van presentar l'any passat a Milà, els nous models Bye Bike han introduït diverses novetats tècniques orientades a reduir el consum i les emissions –es converteixen en els primers ciclomotors amb motor de 50 cc i dos temps a superar la normativa europea d'emissions Euro 3–. Però també amb les motocicletes One i One+ es recupera el concepte clàssic de ciclomotor, que s'ha actualitzat amb tecnologies i materials d'última generació, i se li ha donat una imatge més elegant i moderna. “Així, la gamma formada per One i One+ uneix les millors característiques dels ciclomotors, com són la facilitat d'ús, maniobrabilitat, pes reduït i versatilitat, entre d'altres, amb la tecnologia, equipament i prestacions dels escúters moderns”, expliquen des de l'empresa. La silueta de les Bye Bike ret un homenatge als ciclomotors de finals dels anys seixanta, que es van convertir en un dels mitjans de transport més populars. Estèticament, la principal característica de les noves motocicletes es troba en el frontal, amb una nova careta amb formes més afilades i esveltes. A més, la gamma presenta una nova decoració amb gràfics que fan ressaltar les línies dels vehicles, així com tres colors per a la carrosseria: blanc perlat, negre metal·litzat i gris titani. Les One i One+ ja són a la venda a la xarxa de distribuïdors oficial Bye Bike, a un preu de 1.499 euros (IVA inclòs).

Tecnigas Parts SL és líder en el sector de la motocicleta i en els seus orígens se centrava en la fabricació de sistemes d'escapament per a motors de dos temps de petita cilindrada, però amb el pas dels anys també es va convertir en especialista del disseny i producció de xassís i altres components tant de primer equip com d'aftermarket. Amb una gran expansió a escala internacional i gràcies a una extensa xarxa de distribuïdors, Tecnigas va detectar una demanda de vehicles amb les característiques de les Bye Bike en mercats centreeuropeus que actualment no era satisfeta per cap altre fabricant. Aprofitant el saber fer adquirit per l'empresa durant més de vint anys en el sector de la motocicleta i col·laborant amb històrics proveïdors locals de Girona, que al seu dia van ser importants aliats de reconeguts fabricants, es va desenvolupar íntegrament aquest nou vehicle.

Bye Bike és desenvolupada i produïda a Crespià. Mes de tres quartes parts es produeixen a menys de 150 quilòmetres de la central de l'empresa a Crespià, i “només alguns components provenen de proveïdors estrangers”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

El PIB català creix un 2,6% al primer trimestre

barcelona

Barcelona, entre les deu ciutats més resilients del món

barcelona
economia

El govern espanyol i els sindicats acorden la reforma del subsidi d’atur sense el suport de la patronal

barcelona
ECONOMIA

El BBVA ja va descartar millorar l’oferta al Banc Sabadell

barcelona
Port de Barcelona

Primeres jornades de portes obertes

SOCIETAT

8.000 joves i 120 empreses a la fira JOBarcelona

BARCELONA

CaixaBank, escollida millor entitat de banca privada digital d’Europa 2024

barcelona
economia

Banc Sabadell rebutja l’inicial oferta d’absorció del BBVA

barcelona

La Cuina de l’Empordanet presenta la seva nova guia de restaurants

begur