Citylift prepara el salt al ‘top ten' de l'Estat espanyol
La marca gironina, que va començar la seva activitat el 2003, es vol col·locar entre les deu principals empreses del sector de l'elevació de l'Estat espanyol en un marge de tres anys
Van començar l'activitat l'any 2003 amb tan sols cinc treballadors i ara ja en tenen prop de 160 en plantilla entre les 35 oficines que tenen repartides per tot l'Estat espanyol. El creixement de la companyia Citylift en els últims anys ha estat important, però l'empresa gironina no en té prou i ja prepara l'assalt al top ten d'empreses d'elevació a tot l'Estat. “El món dels ascensors és molt concentrat. Quedem només unes 400 marques, de les quals les cinc primeres s'estan quedant el 70% del mercat, i les deu primeres, el 86%; nosaltres volem ser aquí”, explica Cayetano Pérez, director general de la companyia.
Més oficines
Actualment estan entre les 30 primeres marques, però ja han impulsat un pla a tres anys per fer el salt. Fa pocs mesos van obrir oficines a Gran Canària, Badajoz i Màlaga i ja preparen noves obertures –no en volen desvelar la ubicació concreta–. “Estem potenciant que la xarxa comercial continuï creixent amb més oficines i, a més, obrint més canals”, afirma Pérez. I és que l'empresa afronta també el repte de la digitalització.
Així mateix, Citylift vol seguir difonent la seva marca d'empresa “diferent”. “Vam ser pioners a fer el manteniment multimarca, cosa que cap empresa feia. Tothom mantenia els seus ascensors”, destaca el director general, que recorda: “Ens hem trobat un sector molt tancat i opac, i hem lluitat per obrir el mercat a la gent. Aquest és el nostre ADN, som una empresa molt clara i transparent, sense clàusules abusives.” Així doncs, afronten convençuts aquest nou assalt amb la convicció de continuar creixent com fins ara.
LA XIFRA
LA FRASE
LA DATA
Dos dies per marcar els plans de futur
La setmana passada, la companyia va celebrar la II Convenció Nacional de Franquícies, que es va celebrar a l'edifici Can Gruart de Vilablareix. Hi van assistir franquiciats de tot l'Estat. La trobada, en què hi va haver diverses ponències, va servir per marcar les línies d'actuació dels propers mesos de cara a aconseguir l'objectiu de situar-se en el top ten de les empreses del sector. El publicista Risto Mejide va ser l'encarregat de donar el tret de sortida a la convenció, en una conferència en què va destacar la importància per a qualsevol empresa de crear una marca.