Economia

El primer ‘outlet' del món paperer, a Capellades

El 7 i el 8 de maig tindrà lloc al Museu Molí Pape­rer de Cape­lla­des la pri­mera edició del PaPer PaPer, el mer­cat i out­let del sec­tor del paper i la impremta que orga­nit­zen amb l'edi­to­rial Gus­tavo Gili. Artis­tes, deco­ra­dors i altres pro­fes­si­o­nals que tre­ba­llin amb aquest mate­rial, així com gent de la indústria pape­rera, es tro­ba­ran en una loca­li­tat que té una forta tra­dició en aquest sec­tor, com és Cape­lla­des. Ton Llo­ret, con­ser­va­dor del museu i un dels orga­nit­za­dors, explica que com que és la pri­mera edició van “una mica a cegues”, però que estan con­vençuts del seu èxit

L'espai del mer­cat estarà for­mat per dues zones, on hi haurà “papers que no es poden tro­bar en una botiga”, d'una qua­li­tat “boníssima” i “a molt bon preu”. Una zona estarà dedi­cada a la pro­ducció indus­trial, i a l'altra hi haurà papers arte­sans de països com Nepal, Viet­nam, Mèxic i França. A més, s'orga­nit­za­ran acti­vi­tats per a famílies.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia