Esports

Óscar Hernández passa a la segona ronda del Godó

David Ferrer, quart favorit del torneig, ha patit més del compte per superar amb victòria el seu debut al Barcelona Open Banc Sabadell.

L'alacantí s'ha desfet del jugador kazakh Mikhail Kukushkin, número 162 del món, per un marcador final de 6-3, 3-6 i 6-1. Kukushkin, que ahir havia eliminat el tenista català Pere Riba, ha ofert una gran imatge a la central del RCTB però Ferrer ha despertat a temps per passar a vuitens, on se les haurà amb el guanyador del partit entre el suec Soderling i l'italià Starace.

Pel que fa a la representació catalana, Óscar Hernández ha vençut l'argentí Eduardo Schwank, número 54 del món, per 6-2 i 6-4 i passa a la segona ronda del torneig. El tenista de Montgat s'haurà d'enfrontar en el pròxim partit al txec Tomas Berdych, cap de sèrie número 15.

El barceloní Beto Martín, que ahir va superar la primera ronda, ha caigut contra el rus Igor Andreev per un doble 6-2. Andreev és un dels aspirants a arribar lluny en aquest Godó.

Torna Gaudio
L'argentí Gastón Gaudio, de 30 anys, s'ha esforçat al màxim i ha aconseguit guanyar el seu compatriota Diego Junqueira. El partit ha acabat amb un 6-4, 3-6 i 6-4 per a Gaudio, que ara ocupa el lloc 969 de l'ATP tot i que va arribar a ostentar el número 5 del món. 



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Sara Marín
CAPITANA DEL CLUB RUGBI SANT CUGAT

“Nosaltres som l’inici del canvi”

SANT CUGAT
 
Miquel Fuentes
entrenador assistent del primer equip del bàsquet girona

“Volia aprendre en el Girona i hi vaig enviar un correu”

Girona
 
 

Fer camí entre els retrobaments

barcelona
 
Hansi Flick
Entrenador del Barça

“Hem treballat molt i no volem que sigui el final”

barcelona
 

El MIC, cada cop més global

girona
 

La constància

 
Gavi
Futbolista del Barça

“Molts pensen que no sé jugar a futbol; no en tenen ni p... idea”

Barcelona