Esports

El trinquet de Dénia acollirà la final del campionat «A mà pilota»

Al trinquet Ciscar de Piles s'ha jugat la segona semifinal del Campionat A Mà Pilota i ja es coneixen els finalistes que acompanyaran a Ricard, Moro i Guillem a la final del pròxim diumenge

El cartell anunciava a Moltó i Canari front a Pepe i Coeter. Dos equips que havien demostrat un alt nivell de joc a les eliminatòries prèvies. La partida va començar igualada i el primer joc va estar ahir, el més disputat de l'encontre. Al remat va caure de la mà de Pepe i Coeter, però la reacció de Moltó i Canari no es va fer esperar i van aconseguit tres jocs consecutius.

Es demostrava el bon nivell de forma de Moltó i Canari que juguen molt compenetrats i centrats les seues partides. Desprès ha caigut el següent joc a favor de l'equip de Pepe, però no ha estat suficient i Moltó i Canari han finalitzat la partida amb el marcador 25 a 10.

D'aquesta forma passen a la final que es jugarà el pròxim dimecres a les 12 del migdia al trinquet Rovellet de Dénia. La gran final enfrontarà als equips de Moltó i Canari front a Ricard, Moro i Guillem. Abans d'aquesta partida hi haurà una partida de juvenils de l'escola de pilota de Dénia.

A més de la final del diumenge, A Mà Pilota té prevista una extensa programació de partides per a aquest cap de setmana. Dissabte pel matí es jugarà una partida al carrer a Cocentaina dins de la seua Fira de Tots Sants. Per la vesprada, a partir de les 16.30, serà el torn per al trinquet Ciscar de Piles on hi haurà una primera partida de joves valors (Nalda i Cristian front a Pau i Antoniet) i desprès un autèntic luxe de cartell. Waldo i Brisca jugaran front a Punxa, Coeter i Borja.

I el diumenge per la vesprada continuen les partides al trinquet municipal de Castelló de Rugat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]
Miquel Fuentes
entrenador assistent del primer equip del bàsquet girona

“Volia aprendre en el Girona i hi vaig enviar un correu”

Girona
 
Sara Marín
CAPITANA DEL CLUB RUGBI SANT CUGAT

“Nosaltres som l’inici del canvi”

SANT CUGAT
 
 

Fer camí entre els retrobaments

barcelona
 
Hansi Flick
Entrenador del Barça

“Hem treballat molt i no volem que sigui el final”

barcelona
 

El MIC, cada cop més global

girona
 

La constància

 
Gavi
Futbolista del Barça

“Molts pensen que no sé jugar a futbol; no en tenen ni p... idea”

Barcelona