3a DIVISIÓ

La Pobla torna de buit

El filial grana va perdre al camp del Benavent i continua sense estrenar-se lluny de casa

Cristino va avançar els de Coch poc després del descans però els del Segrià van capgirar el resultat

Santi Coch
TÈCNIC DE LA POBLA DE MAF.
«L'àrbitre ha condicionat el partit, ja que quan més grogui estava el rival, ha xiulat una falta inexistent que ha significat l'empat; a més, durant tot el partit qualsevol contacte nostre el xiulava com a falta»
«Hem donat la cara, l'equip ha posat el peu i he vist més a prop el 0-2 que l'1-1, però amb l'empat, el Benavent s'ha envalentit i ens ha anat tancant»

La Pobla de Mafu­met, que diu­menge pas­sat va sumar els seus pri­mers punts de la tem­po­rada en der­ro­tar l'Europa (3-0), no es va poder estre­nar a fora, ja que va per­dre ahir al camp del Bena­vent, que va cap­gi­rar un 0-1 en con­tra en l'última mitja hora de joc.

El par­tit va començar molt igua­lat i sense que cap dels dos equips acon­seguís crear perill. Una cen­trada peri­llosa que es va anar tan­cant, per als grana, i una falta des­vi­ada per Yelco van ser les úniques dues oca­si­ons des­ta­ca­des dels pri­mers 45 minuts. En la segona part, la història va can­viar total­ment i després d'un parell d'avi­sos, la Pobla de Mafu­met es va avançar mit­jançant un altre cop Cris­tino –diu­menge ja va fer dos gols–, després de caçar una pilota a la fron­tal i diri­gir-la a l'escaire (50'), sense que Balles­te­ros pogués fer res. El Bena­vent va que­dar molt tocat pel gol i va estar a punt d'encai­xar el 0-2 en una doble opor­tu­ni­tat d'Aleixo i Roca que Balles­te­ros va poder rebut­jar a córner.

Tot es va començar a tòrcer pas­sat el pri­mer quart d'hora del segon temps, quan l'àrbi­tre va asse­nya­lar una falta ine­xis­tent a favor dels locals i la cen­trada de Roma­rio la va rema­tar al segon pal Peña, al fons de la por­te­ria.

Amb el gol de la igua­lada, el Bena­vent es va començar a enva­len­tir i va anar tan­cant a poc a poc a la seva àrea el filial grana, que va veure com se li esca­pava l'opor­tu­ni­tat de sumar els pri­mers punts lluny de casa a cinc minuts del final, quan Rey, amb un xut ras ajus­tat al pal, que va fer inútil l'esti­rada de Yelco, va fer el 2-1 defi­ni­tiu, que dei­xava sense reacció la Pobla.

BENAVENT
2
LA POBLA DE MAFUMET
1
BENAVENT:
Ballesteros, Isma, Tosas, Radulovic, Xavi Gracia (Cheik, 57'), Peña, Del Moral (Rey, 45'), Flamarique, Hernández, Riera i Romario (Marcel, 90').
LA POBLA DE MAFUMET:
Yelco, Ñoño (Ton Alcover, 71'), Denís, Vivó, Cristino, Roca, Aleixo, Trujillo, Montes (Ivan González, 82'), Llobet i Juste.
GOLS:
0-1 (50') Cristino. 1-1 (62') Peña. 2-1 (85') Rey.
ÀRBITRE:
Díaz Rubio.
T.G.:
als locals Riera, Romario, Peña i Flamarique; als visitants Vivó i Cristino.
T.V.:
cap.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.