L'apunt

L’APUNT

La rendibilitat de Ryanair a Girona

Cada vegada que Rya­nair ha amenaçat i reta­llat vols a Girona ha argu­men­tat motius econòmics lli­gats a les ins­ti­tu­ci­ons –ja fos recla­mant o bé sub­ven­ci­ons o bé la reti­rada d’impos­tos que creia per­ju­di­ci­als–, però mai que les rutes no fos­sin ren­di­bles. I ara ho podria argu­men­tar menys que mai perquè els números són excel·lents. Els vols de la com­pa­nyia a Girona se situen des del 2016 en uns 165 pas­sat­gers per avió, 25 per sobre del que la com­pa­nyia deia que con­si­de­rava ren­di­ble només fa uns anys. És clar que el tan­ca­ment de la base el vin­cu­len a un tema labo­ral –supressió de la plan­ti­lla per reta­llar cos­tos–, però no tin­dria sen­tit que això afectés unes rutes que són més que ren­di­bles. Ara, amb Rya­nair no sem­pre tot té sen­tit.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.