Articles
Catalunya va bé!!!
Passa-ho!
Miri que aquests de l’AVUI arriben a ser pesadets. S’han passat l’estiu demostrant amb dades i amb xifres que:
1. El 39% de les obres de Foment a Catalunya ni es comencen i que un altre 19 per cent dels projectes tenen una execució inferior a la meitat de la pressupostada, que 2. La inversió estatal ha baixat el 2007 a Catalunya fins al 14%, lluny del 18,85% que fixa l’Estatut i encara més lluny de les xifres proclamades per la mítica Magdalena Álvarez, que 3. Madrit ha rebut en sis anys el doble d’inversió que Barcelona en Rodalies, que 4. Rodalies ja perdia viatgers abans del desori de les obres de l’AVE perquè llavors el servei ja era deficient, que 5. Madrit ha guanyat 500 km d’autovia en 20 anys i Barcelona només 60, que... bé, no continuo perquè l’article m’arribarà a la contraportada.
I ara que podrien aprofitar l’estrès postvacacional per fer-se alguna d’aquestes col·leccions de fascicles tan fantàstiques que hi ha (o les de plats i olles), van i ahir permeten que en Joan Tort ens recordi que l’Eix Transversal va dissenyar-lo l’amo d’una funerària.
És l’única explicació possible quan veus que en 10 anys hi han mort 162 persones en un total de 490 accidents. I quan veus que, per exemple, al quilòmetre 88, just a l’enllaç que connecta la A-2 amb la C-25, hi ha hagut 20 morts. I encara sort que aquest tram només fa quatre anys que van inaugurar-lo. Donin-li una miqueta més de temps i en comptes d’un enllaç sortirà més a compte fer-hi un cementiri.
Però, és clar, qui podia imaginar que per una merda de carretera d’un sol carril i plena de revolts hi passarien 17.000 vehicles diaris, el 30% dels quals són camions.
Total, si només uneix Girona i Lleida sense peatges i estalviant-se passar per BCN, oi? Res, que la gent és molt pesada i es dedica a usar carreteres construïdes per fer bonic i per posar-se la medalla.
Total, que a veure si a l’AVUI, en comptes d’explicar la realitat es dediquen a publicar notícies amables, coi, que Catalunya va bé!! Mooooooolt bé!!
1. El 39% de les obres de Foment a Catalunya ni es comencen i que un altre 19 per cent dels projectes tenen una execució inferior a la meitat de la pressupostada, que 2. La inversió estatal ha baixat el 2007 a Catalunya fins al 14%, lluny del 18,85% que fixa l’Estatut i encara més lluny de les xifres proclamades per la mítica Magdalena Álvarez, que 3. Madrit ha rebut en sis anys el doble d’inversió que Barcelona en Rodalies, que 4. Rodalies ja perdia viatgers abans del desori de les obres de l’AVE perquè llavors el servei ja era deficient, que 5. Madrit ha guanyat 500 km d’autovia en 20 anys i Barcelona només 60, que... bé, no continuo perquè l’article m’arribarà a la contraportada.
I ara que podrien aprofitar l’estrès postvacacional per fer-se alguna d’aquestes col·leccions de fascicles tan fantàstiques que hi ha (o les de plats i olles), van i ahir permeten que en Joan Tort ens recordi que l’Eix Transversal va dissenyar-lo l’amo d’una funerària.
És l’única explicació possible quan veus que en 10 anys hi han mort 162 persones en un total de 490 accidents. I quan veus que, per exemple, al quilòmetre 88, just a l’enllaç que connecta la A-2 amb la C-25, hi ha hagut 20 morts. I encara sort que aquest tram només fa quatre anys que van inaugurar-lo. Donin-li una miqueta més de temps i en comptes d’un enllaç sortirà més a compte fer-hi un cementiri.
Però, és clar, qui podia imaginar que per una merda de carretera d’un sol carril i plena de revolts hi passarien 17.000 vehicles diaris, el 30% dels quals són camions.
Total, si només uneix Girona i Lleida sense peatges i estalviant-se passar per BCN, oi? Res, que la gent és molt pesada i es dedica a usar carreteres construïdes per fer bonic i per posar-se la medalla.
Total, que a veure si a l’AVUI, en comptes d’explicar la realitat es dediquen a publicar notícies amables, coi, que Catalunya va bé!! Mooooooolt bé!!
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.