Política

Moscou expulsa a 24 diplomàtics italians

Rússia ha anunciat aquest dimecres l’expulsió de 24 diplomàtics italians, en resposta a la decisió per part de Roma declaració de persona non grata 30 treballadors de l’Ambaixada russa a Itàlia l’abril passat, ha informat avui el ministeri d’Exteriors rus.

La diplomàcia russa ha traslladat aquesta decisió a l’Ambaixador d’Itàlia a Moscou, Giorgio Starace, que ha estat citat a la seu del ministeri d’Exteriors rus, segons ha informat el departament a la seva pàgina web.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

POLÍTICA

El govern dóna per “feta” l’amnistia

barcelona
política

Prenafeta defensa Pujol pare i apunta al fill gran

barcelona
Memòria

El Memorial Democràtic es vol blindar

Barcelona
La crònica

Derna, òrfena; una ciutat sense mares ni líders

Beirut
PALAMÓS

L’alcalde, copilot del cotxe policial multat i conduït per un altre regidor

palamós
política

Mor l’expresident de la República Italiana, Giorgio Napolitano

barcelona
estat francès

La fiscalia francesa demana jutjar Le Pen per malversació de fons públics europeus

barcelona
xina

La Xina i Síria anuncien una associació estratègica

barcelona

VOX proposa una llei que imposaria el castellà a les Balears

BARCELONA