Política

Esclata un artefacte al costat de la casa d'un empresari a Amorebieta

Un arte­facte ha escla­tat cap a la una de la mati­nada al cos­tat de la casa d'un empre­sari biscaí al barri Beta­gar­rane de la loca­li­tat biscaïna d'Amo­re­bi­eta-Etxano.

L'explosió, segons ha asse­gu­rat l'Ert­zaintza, no ha pro­vo­cat danys per­so­nals i només ha fet escas­sos danys mate­ri­als al mur de la finca i en una caseta exte­rior per guar­dar-hi eines i no ha estat neces­sari desa­llot­jar cap habi­tatge.

L'Ert­zaintza tre­ba­lla per deter­mi­nar la com­po­sició de l'arte­facte. Tots els indi­cis indi­quen que es pot trac­tar d'un nou atemp­tat d'ETA.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.