Punt divers

Els veïns de l'Ampolla presentaran 4.400 signatures a la Delegació del Govern per salvar la platja de l'Arquitecte de l'ampliació del port

TERRES DE L'EBRE

L'Asso­ci­ació de Veïns de l'Ampo­lla pre­sen­tarà el pròxim dime­cres, 17 d'octu­bre, a la Dele­gació del Govern a les Ter­res de l'Ebre les més de 4.400 sig­na­tu­res que han reco­llit durant aquest estiu per sal­var la platja de l'Arqui­tecte de l'ampli­ació del port pre­vista. Els veïns defen­sen el man­te­ni­ment d'aquesta platja 'urbana', i recla­men a la Gene­ra­li­tat que si s'ha d'ampliar el port ho facin mar endins. Les sig­na­tu­res s'han anat reco­llint cada dis­sabte a l'Ampo­lla, i els veïns s'han mos­trat satis­fets per la impli­cació tant dels habi­tants del poble com d'aquells de fora que gau­dei­xen de les seves plat­ges o dels seus ser­veis.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.