Infraestructures i serveis

mobilitat

Faran enllaços nous a la C-32 per reformar l’N-II al Maresme

El govern inver­tirà uns 118 mili­ons en la raci­o­na­lit­zació i inte­gració urbana de l’N-II al Maresme cons­truint paral·lela­ment nous acces­sos a la C-32 per afa­vo­rir el des­vi­a­ment a aquesta via ràpida ja lliure de peatge del trànsit no local que encara uti­litza l’N-II. Alts càrrecs del Depar­ta­ment de Vice­pre­sidència, Polítiques Digi­tals i Ter­ri­tori pro­po­sa­ven ahir a Mataró als alcal­des del Maresme fins a sis nous acces­sos a la C-32, dos dels quals, a Premià Oest i Cabrils/Vilas­sar, tin­drien més impacte amb l’objec­tiu d’acon­se­guir una con­nexió millor per a més del 25% de la població de la comarca. Els de Canet i Sant Andreu de Lla­va­ne­res en serien d’altres la redacció dels quals està en lici­tació. La inversió glo­bal seria de 60 mili­ons. El des­vi­a­ment de trànsit no local a la C-32 per­me­tria raci­o­na­lit­zar l’N-II amb una inversió de 57 mili­ons que, de Mont­gat a Mataró, es vol inte­grar urba­na­ment amb car­ril bici, un car­ril de trànsit per sen­tit, trans­port urbà i ampli­ació de la zona de via­nants. Un car­ril bici a Mataró arri­ba­ria fins a Lla­va­ne­res, però també a Arenys i de Sant Pol a Canet i fins a Cale­lla. Al mitjà i l’alt Maresme, l’N-II també es raci­o­na­lit­zarà per al trànsit més local ajus­tant la capa­ci­tat en cada tram.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia