La Jonquera aconsella als veïns deixar Movistar
Tecnologia
L’alcalde de la Jonquera, Jordi Cabezas, va recomanar ahir a través d’un ban als veïns que tinguin Movistar que canviïn de companyia de telefonia mòbil després que el municipi hagi estat deu dies sense tenir cobertura per una avaria al repetidor. Poques hores després de denunciar públicament els fets, cap a les tres de la tarda, la multinacional havia solucionat el problema.
El municipi altempordanès es va quedar sense servei el 24 de desembre. Durant aquests dies l’alcalde va trucar nombroses vegades a la companyia perquè arreglés l’avaria, però li va ser impossible parlar personalment amb algun responsable. “El seu sistema d’atenció al client és intolerable. Deuen tenir el seu centre a Colòmbia, l’Equador, perquè ens han dit que la Jonquera no els consta com a poble”, va explicar Cabezas.
Davant d’aquesta ineficàcia, l’alcalde va emetre a primera hora del matí el ban en què informava que el consistori canviaria de Movistar a Vodafone la seva vintena de línies de telefonia mòbil i recomanava als veïns, que en els darrers dies han presentat nombroses queixes a l’Ajuntament, que fessin el mateix. La sorpresa es va produir quan poques hores després de fer-se públic el problema, el servei tècnic de Movistar havia resolt l’avaria. “Continuarem endavant amb la tramitació de baixes, no es pot permetre aquesta falta de respecte”, mantenia ahir a la tarda l’alcalde.
Entre els entrebancs que la Jonquera ha hagut de superar durant aquests deu dies hi ha la nevada del 26 de desembre que va afectar especialment el municipi perquè es va haver de tallar el trànsit a la AP-7 i a la N-II. L’Ajuntament es va veure obligat a centralitzar totes les trucades i activar el pla d’emergències des de l’oficina de turisme.